Ми прагнемо зробити процес покупки максимально зручним, тому пропонуємо кілька варіантів оплати в залежності від типу замовлення та статусу покупця.
Попереднє замовлення
Якщо товар замовляється з заводу (виробництво під замовлення), необхідна часткова передоплата у розмірі 20–50% від вартості замовлення. Решта суми сплачується перед відправкою товару.
Якщо товар є на складі
У такому випадку замовлення оплачується в формі 100% передоплати. Після оплати ми оперативно здійснюємо доставку.
1. Безготівковий розрахунок
Для юридичних осіб (ТОВ і ФОП): після прийому замовлення ми виставляємо рахунок-фактуру та, за необхідності, договір. Ми працюємо з ТОВ і ФОП та забезпечуємо повний пакет документів. Разом із замовленням доставляються: договір, оригінал рахунку, накладна, паспорт виробу, гігієнічні висновки або сертифікати (за наявності).
Для фізичних осіб: після узгодження деталей замовлення ми надсилаємо рахунок, який можна оплатити через будь-яке банківське відділення або систему інтернет-банкінгу. До замовлення додаються накладна на придбаний товар.
2. Готівковий розрахунок
При оплаті готівкою наш представник надає чек на часткову або повну оплату (та договір для юридичних осіб).
Ознайомтесь із нашими правилами повернення товару
Повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту отримання у разі виявлення несправності або інших дефектів, що не виникли з вини покупця. У такому випадку ми гарантуємо обмін товару або повне повернення коштів після перевірки якості та стану поверненого товару.
Важливо:
Усі замовлення, що доставляються перевізниками, надсилаються лише після отримання передоплати (повної або часткової, залежно від типу товару).
Якщо бажаєте оплатити замовлення іншим способом — зверніться до менеджера, ми завжди відкриті до обговорення індивідуальних умов.
Якщо у вас залишилися питання щодо оплати — телефонуйте: (098) 159-07-22 або пишіть на e-mail: au.moc.senihcamyoj%40troppus